اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۸۹۱ انتشار : ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹

    رشد 50 درصدی خرید اینترنتی بلیط هواپیما

    مدیر بازاریابی سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما "علی‌بابا" گفت: هم‌اکنون گرایش به استفاده از ابزارهای آنلاین برای خرید خدمات سفر و گردشگری همچون خرید اینترنتی بلیط پروازهای داخلی و خارجی شیب رشد بسیار بالایی دارد.

    مدیر بازاریابی سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما "علی‌بابا" گفت: هم‌اکنون گرایش به استفاده از ابزارهای آنلاین برای خرید خدمات سفر و گردشگری همچون خرید اینترنتی بلیط پروازهای داخلی و خارجی شیب رشد بسیار بالایی دارد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، توحید علی‌اشرفی، مدیر بازاریابی سامانه خرید آنلاین بلیط هواپیما "علی‌بابا"، با بیان اینکه در آینده نزدیک با افزایش بیش از پیش تجربه خوب کاربری و اعتماد میان کاربران و توسعه ظرفیت‌ها و ابزارهای آنلاین در ارئه سریع و شفاف خدمات سفر و گردشگری، شاهد تحولی اساسی در این حوزه خواهیم بود، افزود: در سراسر جهان انتخاب، رزرو و خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین، سال‌هاست که مرسوم بوده و سایت‌هایی مانند اکسپدیا و کایاک در این حوزه بسیار شناخته شده‌اند. در ایران نیز با افزایش ضریب نفود اینترنت در سال‌های اخیر و گسترش اعتماد کاربران در کشور به خرید کالا و خدمات از سامانه‌های اینترنتی، شاهد رشد بالای خرید اینترنتی بلیط هواپیما توسط متقاضیان سفرهای هوایی هستیم.

    مدیر بازاریابی سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیمای علی‌بابا تصریح‌کرد: دسترسی به تمامی پروازهای داخلی، خرید سریع، آسان و با اطمینان خاطر، امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما، دریافت اطلاعات بلیط خریداری شده با پیامک در کنار پشتیبانی شبانه‌روزی از عوامل اساسی موفقیت این مجموعه جوان و پویا در دوسال گذشته بوده است.

    وی افزود: براساس نتایج گزارش واحد تحقیقات بازار علی‌بابا، در 9 ماهه اول سال‌جاری میزان بلیت‌های پروازهای داخلی که به صورت اینترنتی خریداری شده‌اند نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته حدود 50 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی