اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۸۳۸ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۸
    مدیرعامل بانک سپه:

    مشتریان سرمایه‌های اصلی بانک محسوب می‌شوند

    مدیرعامل بانک سپه گفت: مشتریان سرمایه‌های اصلی بانک محسوب می‌شوند.

    مدیرعامل بانک سپه گفت: مشتریان سرمایه‌های اصلی بانک محسوب می‌شوند.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه در مراسم رونمایی از باشگاه پذیرندگان این بانک با اشاره به اهمیت بازاریابی در بانک سپه اظهارکرد: در دنیای رقابتی امروز بنگاه‌های اقتصادی بدون بازاریابی قوی و حرفه‌ای نمی‌توانند موفق عمل کنند.

    مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه موضوع بازاریابی از ضرورت گذشته و به فعالیت اصلی بانک تبدیل شده است، گفت: باید کلیه واحدها از طریق طراحی سامانه‌ها، سیستم‌ها، فرایندهای کاری و صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها به تکمیل زنجیره بازاریابی بانک کمک کرده و با انتقال بازخورد تصمیم‌ها، موجبات اصلاح و پویایی مستمر این زنجیره را فراهم آورند.

    چقازردی افزود: بازاریابی به عنوان موتور محرک بانک بوده و حلقه‌های آن در بانک به واسطه رعایت اصول لازم در انتخاب افراد جهت فعالیت در این حوزه شکل گرفته است. لازمه موفقیت در این مسیر همکاری کلیه واحدهای بانک با فعالان در بخش بازاریابی است.

    مدیرعامل بانک سپه با بیان اینکه توجه به امور بازاریابی در بانک بزرگ سپه باید با جدیت بیشتری دنبال شود، خاطر نشان کرد: رعایت بازاریابی امروز فراتر از ضرورت بوده و باید ضمن رصد و مدیریت تهدیدات، از فرصت‌ها برای توسعه و پیشرفت بانک استفاده کنیم.

    رئیس هیأت مدیره بانک گفت: بانک سپه در برخی حوزه‌ها با تکیه بر تجربه و توان نیروی انسانی، درک صحیح موقعیت‌ها، مشارکت درون سازمانی، در عرصه محصولات و خدمات جدید جزو بانک‌های موفق است.

    تأسیس 500 شعبه در یک دهه

    وی ضمن اشاره به افزایش رقابت در خصوص ایجاد شعب جدید در بین بانک‌های دولتی طی دهه 70 یادآور شد: به دلیل سودآوری صنعت بانکداری و توسعه فعالیت‌های بانک‌ها، شعب بانک‌های کشور در دهه 70 افزایش چشمگیری یافت. تعداد شعب بانک سپه تا اوایل دهه 70 کمتر از 900 شعبه بود. اما تحت تأثیر شرایط بازار پول و توسعه فعالیت‌ها، بیش از 500 شعبه جدید تأسیس شد.

    چقازردی گفت: در حال حاضر به‌روز رسانی شعب و مجهز کردن آن‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان، حذف و ادغام شعب ناکارآمد و بهینه‌سازی ساختار شعب جزو برنامه‌های اصلی بانک است.

    چقازردی ضمن تأکید بر توسعه سیستم‌های مبتنی بر فناوری اطلاعات، خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به موقع به نیازهای مشتریان باید در راه‌اندازی سیستم‌ها، طرح‌ها و محصولات جدید، بیش از گذشته تلاش کرد و اساس رقابت بین بانک‌ها نیز باید مبنی بر ارایه خدمات مطلوب، سریع و با کیفیت باشد و نه صرفاً افزایش نرخ سپرده‌ها که موجب افزایش هزینه عملیاتی بانک که مانعی برای سرمایه‌گذاری‌های مولد در اقتصاد است.

    190 هزار دستگاه پایانه فروشگاهی فعال داریم

    وی ادامه داد: طی سال‌های اخیر بانک سپه با تکیه بر نیروی انسانی مجرب، بسیاری از فاصله‌ها را جبران کرد و ما هم‌اکنون نزدیک به 190 هزار پایانه‌های فروشگاهی فعال در کشور داریم و در زمینه ایجاد سامانه‌ها و سیستم‌های جدید گام‌های مؤثری برداشته‌ایم.

    چقازردی ساختار مالی مستحکم، فرهنگ سازمانی منضبط و نیروی انسانی مجرب و متعهد و علاقه‌مند به بانک و مشتریان ارجمند را اساسی‌ترین سرمایه‌های بانک دانست.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی