اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۷۷۳ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶

    همایش مدیریت فروش در پسابرجام برای حمایت از روشندلان نخبه برگزار می شود

    تهران -ایرنا - هجدهمین همایش ملی مدیریت بازاریابی و فروش برای بررسی آخرین راهکارهای جهانی شدن سازمان های ایرانی در دوران پسا برجام با هدف حمایت از روشندلان نخبه در تهران برگزار می شود.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از ایرنا، همایش ملی مدیریت بازاریابی و فروش، تبلیغات و برندینگ در فصل جدید دوران های اقتصادی کشور یکم بهمن ماه امسال با حضور یک هزار و 600 نفر از مدیران موفق کشور در تهران برگزار می شود.
    براساس اعلام مجری برگزار کننده، قرار است در این همایش علاوه بر متخصصان داخلی، ایرانیان صاحب نظر و متخصص در خارج از کشور نیز تازه ترین نظریه ها و برنامه های عرصه تبلیغات و بازار یابی را به شرکت کنندگان ارائه دهند.
    براساس این گزارش، همه عواید مالی همایش یادشده به نخبگان روشندل اختصاص می یابد. همچنین قرار است پیش از نمایش یک فیلم سه دقیقه ای، همه حاضران چشم بند زده و فیلم را همانند روشندلان به نظاره بنشینند و در پایان نیز از چند نخبه روشندل تجلیل شود.
    آمارها نشان می دهد بودجه بازاریابی می تواند حداقل یک درصد از فروش تا حداکثر 30 درصد متغیر باشد؛ شرکت های جدید ممکن است تا 50 درصد از فروش برای برنامه های بازاریابی مقدماتی در سال نخست هزینه کنند. کسب و کار کوچک ممکن است سعی کند این هزینه را فقط برای تطبیق با رقبای مستقیم خود هزینه کند.
    اقتصام (1) ** 1559 ** 2023

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی