اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۷۷۲ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۶
    مدیرعامل بیمه «ما»؛

    دوران پساتحریم فرصتی مناسب برای افزایش ظرفیت بیمه‌های اتکائی

    مدیرعامل شرکت بیمه «ما» اعلام کرد: طی دیدارهایی که با پنج شرکت بیمه‌گر خارجی داشتیم در خصوص همکاری‌های اتکائی و توسعه مبادلات بیمه‌ای در دوران پساتحریم به توافقاتی رسیدیم.

    مدیرعامل شرکت بیمه «ما» اعلام کرد: طی دیدارهایی که با پنج شرکت بیمه‌گر خارجی داشتیم در خصوص همکاری‌های اتکائی و توسعه مبادلات بیمه‌ای در دوران پساتحریم به توافقاتی رسیدیم.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، مجید صفدری مدیرعامل شرکت بیمه «ما» در خصوص دیدارهای این شرکت با بیمه‌گران بزرگ اتکائی بین‌المللی گفت: طی جلساتی که در هفته‌های اخیر با نمایندگان بیمه‌گران بزرگی همچون آلیانس گروپ، ناسکو ، توکیو مرین داشتیم در خصوص ورود به ریسک‌های بزرگ، نحوه مبادلات اتکائی و همکاری‌های بیمه‌ای توافقات مهمی انجام شد.

    وی در ادامه در خصوص این توافقات گفت: استفاده از تجربیات و دانش روز بیمه‌گری، بازاریابی، فروش، CRM، تکنیک‌های سرمایه‌گذاری و همچنین استراتژی‌های فروش متقاطع، بازاریابی بین‌المللی از جمله مسائل مورد تبادل نظر بوده و توافق‌های مهمی حاصل این جلسات بوده‌ است.

    مدیرعامل بیمه «ما» گفت: در بحث آموزش نیروی انسانی و استفاده از تکنیک‌های بازاریابی جدید در خدمات و تجربه این بیمه‌گران بهره خواهیم برد. برخی از این شرکت‌ها همکاری در زمینه انتقال تجربیات خود را منوط به عقد قراردادهای دو جانبه کرده‌اند . همچنین طی ماه‌های آینده دیدارهای دیگری نیز صورت می‌پذیرد که طی آن تصمیمات نهایی در خصوص توافق‌های مطرح شده اخذ می‌شود.

    وی با بیان اینکه توسعه ارتباطات بین‌المللی از اولویت‌های شرکت بیمه «ما» در دوران پساتحریم است گفت: دوران پساتحریم فرصتی مناسب برای افزایش ظرفیت بیمه‌های اتکائی است و با توجه به تجربه چهار ساله شرکت بیمه «ما» می‌توانیم در زمینه اتکائی بیمه‌های مهندسی، آتش‌سوزی، انرژی، کشتی و هواپیما در عرصه بین‌المللی حضور داشته باشیم.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی