اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۷۲۵ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۱۹

    صاحبان ایده وارد بازاریابی شبکه‌ای شوند

    دبیر جشنواره علمی شیخ بهایی گفت: زمانی که دانشگاهیان قصد ایجاد فرصت خلق ثروت را دارند، با معضل فاصله از بازار مواجه هستند.

    دبیر جشنواره علمی شیخ بهایی گفت: زمانی که دانشگاهیان قصد ایجاد فرصت خلق ثروت را دارند، با معضل فاصله از بازار مواجه هستند.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از خبرنگار علمی ایسنا منطقه اصفهان، خسروی در همایش کارآفرینی از ایده تا عمل در دانشگاه اصفهان به چالش‌های کارآفرینی اشاره و اظهار کرد: شروع و استمرار کارآفرینی از جمله چالش‌های موجود در روند کارآفرینی است.

    دبیر جشنواره علمی شیخ بهایی اضافه کرد: ایده‌هایی که در استارت آپ ویکندها مطرح می‌شوند، بیشتر در حوزه اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها هستند که این موضوع نشان‌دهنده فاصله صاحبان ایده از واقعیت‌های بازار است.

    خسروی، راهکار فائق آمدن بر این چالش را ورود دانشگاهیان به کف بازار دانست و خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه افرادی که قصد طرح ایده دارند، می‌توانند برای شروع وارد بازاریابی شبکه‌ای شوند، چراکه در آن می‌توانند نحوه فروش و ارائه را بیاموزند.

    وی با بیان اینکه اگر کسی سرمایه میلیونی داشته باشد، به سراغ تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان نخواهد رفت، خاطرنشان کرد: نوسانات اقتصادی و رقیب‌سازی برای شرکت‌های دانش‌بنیان کار را برای این شرکت‌ها بسیار سخت کرده است. این موضوع باعث شده که شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح نیمه صنعتی باقی بمانند و به شرکت‌هایی با گردش مالی میلیاردی تبدیل نشوند.

    خسروی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان با مشکل جذب سرمایه مواجه هستند، اضافه کرد: برجام و لغو تحریم‌ها، فضای خوبی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی در شرکت‌های دانش‌بنیان به وجود آورده است.

    وی اضافه کرد: دوره دانشجویی دوره مناسبی برای انجام کار تیمی است و تمام کارآفرینان به صورت تیمی به فعالیت پرداخته‌اند.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.