اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۷۰۱ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۶

    مشهد میزبان نخستین همایش ملی برند در ورزش

    مشهد- ایرنا- دبیر 'نخستین همایش ملی برند در ورزش' از برنامه برگزاری این همایش طی روزهای 25 و 26 آذر ماه جاری در مشهد خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از ایرنا، سید مرتضی عظیم زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این همایش با ریاست افتخاری وزیر ورزش و جوانان و مشارکت فعال معاونان فرهنگی پژوهشی و ساماندهی امور جوانان این وزارتخانه برپا می شود.
    وی برپایی کارگاههایی پیرامون برند در ورزش با حضور صاحبنظران و برخی از مسئولان فدراسیونهای ورزشی را بخش حاشیه ای همایش و هفت سخنرانی کلیدی را سرآغاز کارگاههای تخصصی آن اعلام کرد.
    وی افزود: ورزش و برندسازی شهری، ارزش برند در ورزش جهان، روش شناسی مطالعات برند در بازاریابی ورزشی، جایگاه برند انسانی در ورزش، دو روی سکه برند، مدیریت کیفیت برند در ورزش و حضور برندهای جهانی در رویدادهای مهم ورزشی از موضوعات مهمی است که در این کارگاهها مطرح می شوند.
    او در خصوص اهمیت و لزوم توجه به بحث برندینگ در ورزش نیز گفت: برند یکی از مهمترین مفاهیم حوزه بازاریابی است که همه روزه آن را در خیابانها، سایتها، سازمانها، شرکتها و نیز تیمها و باشگاهای ورزشی می بینیم.
    دبیر همایش ملی برند در ورزش افزود: از زمانی که در صنعت ورزش رقابت شکل گرفت موضوع برند نیز مطرح بوده و روز به روز مباحث آن علمی تر و کاربردیتر شده است.
    وی ادامه داد: در ایران نیز مبحث برند چندسالی است مورد توجه شرکتها قرار گرفته و این موج امروزه در ورزش نیز به راه افتاده است البته اینگونه مباحث بیشتر در بخش خصوصی بروز پیدا می کنند تا بخش دولتی که دلیل آن نیز همان مقوله رقابت است.
    عظیم زاده حوزه برند در بازاریابی ورزشی را کاملا تخصصی توصیف و بیان کرد: یکی از بهترین محلها برای تولید، نشر و رشد مباحث و موضوعات تخصصی همایشها هستند لذا همایش برند در ورزش شکل گرفته و ماموریت اصلی آن توسعه علم برند در صنعت ورزش است.
    * ارسال 130 مقاله به همایش
    دبیر اجرایی همایش ملی برند در ورزش نیز گفت: قرار است برای همایش برند در ورزش، دبیرخانه ای دائمی در نظر گرفته شود تا این همایش بتواند هر ساله برگزار شود.
    دکتر زهرا سادات میرزازاده افزود: 130 مقاله برای حضور در این همایش وصول و از این تعداد 116 مقاله برای کمیته علمی ارسال شده است.
    وی ادامه داد: برای شرکت در کمیته علمی این همایش 40 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای سراسر کشور انتخاب شدند و تاکنون در مجموع 15 جلسه برگزار شده است.
    7498/1858

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی