اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۶۸۸ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۶

    مشاوره به مشتریان از ملزومات فروش بیمه‌نامه

    نخستین نشست هم اندیشی مدیران مشتریان بانک ملت و مدیران ارشد بیمه «ما» با هدف بررسی ظرفیت‌های همکاری‌های بانک-بیمه برگزار شد.

    نخستین نشست هم اندیشی مدیران مشتریان بانک ملت و مدیران ارشد بیمه «ما» با هدف بررسی ظرفیت‌های همکاری‌های بانک-بیمه برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، در این نشست مجید صفدری مدیرعامل بیمه «ما» اظهار داشت : بیمه‌نامه یک کالای فروختنی است که فروش آن با سایر کالاها تفاوت دارد. زیرا بیمه‌نامه یک کالای ناملموس و پیچیده است و فروش آن نیاز به مهارت، تخصص و دانش فنی بیمه‌، بازاریابی مدرن، دانش مذاکره و مشاوره دارد؛ همچنین جهت ورود به بازار بالقوه بیمه، فروش مشاوره‌ای و تعاملی از ملزومات اساسی می باشد.

    وی در ادامه افزود : همان گونه که بانک ملت یک مجموعه مشتری محور است و به بازاریابی مدرن اعتقاد جدی دارد ما نیز مشتری‌مداری را در مجموعه بیمه «ما» نهادینه خواهیم کرد و از مشاوران خبره بازاریابی بهره می‌گیریم.

    مدیر عامل بیمه «ما» در خصوص خدمات بانک – بیمه گفت: امروزه دنیا به سمت سوپر مارکت های مالی و فروش متقاطع ( cross selling) پیش رفته است؛ با ایجاد فروش متقاطع می‌توان برای مشتری ایجاد ارزش کرد و تمام تلاش ما در بخش بانک- بیمه توجه به فروش متقاطع با رعایت تمامی جوانب و جنبه های آن است.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی