اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۶۲۷ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
    معاون وزیر تعاون تاکید کرد

    ایجاد زمینه بازاریابی و فروش در مشاغل خانگی

    معاون وزیر تعاون راه اندازی بنگاه‌های تعاونی را در اشتغالزایی و توسعه صادرات کشور موثر خواند و بر ضرورت فراهم کردن بسترهای بازاریابی و عرضه تولیدات مشاغل خانگی تاکید کرد.

    معاون وزیر تعاون راه اندازی بنگاه‌های تعاونی را در اشتغالزایی و توسعه صادرات کشور موثر خواند و بر ضرورت فراهم کردن بسترهای بازاریابی و عرضه تولیدات مشاغل خانگی تاکید کرد.

    سیدحمید کلانتری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با تشکیل و راه‌اندازی تعاونی‌ها ضمن حمایت از تولیدات داخلی، زمینه توسعه صادرات و ارزآوری به کشور فراهم می‌شود.

    وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های تعاونی‌ها، گفت: تعاونی‌ها باید از ظرفیت‌ها و تجربیات تعاونی‌های فعال برای توسعه و بهبود عملکرد خود استفاده کنند و تعاملات خود را گسترش دهند.

    معاون وزیر تعاون متذکر شد: در حال حاضر تعاونی‌ها در بیش از صد رشته گرایش اعم از صنایع غذایی، پوشاک، مسکن و اعتبار مشغول فعالیت هستند و بدون اتکا به دولت در عرصه اقتصاد نقش آفرینی می‌کنند.

    کلانتری درباره اعطای تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به تعاونگران نیز، گفت: پرداخت وام ارزان و کم بهره به تعاونی‌ها علاوه بر اشتغالزایی به افزایش تولید و بهره‌وری و صادرات در شبکه تعاونی‌ها کمک می‌کند.

    معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از گفت‌وگو با ایسنا، حمایت از مشاغل خانگی را از اولویتهای وزارت تعاون ذکر کرد.

    وی گفت: وزارت تعاون توجه به مشاغل خانگی به ویژه در حوزه‌ صنایع دستی، چرم و پوشاک را مدنظر قرار داده و به دنبال حمایت از اشتغال زنان خانه‌دار است.

    کلانتری تاکید کرد: در صورت فراهم کردن زمینه بازاریابی و تسهیل فرایند عرضه کالاهای تولیدی به بازار، مشاغل خانگی یکی از بهترین راههای ایجاد اشتغال در کشور است.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی