اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۶۱۱ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۹
    مدیر عامل بیمه «ما»:

    تحقق توسعه صنعت بیمه با آموزش بازاریابی نوین

    مدیرعامل بیمه «ما» تاکید کرد: با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمه‌ای و آموزش درست شاخصه‌های آن می‌توانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق کنیم.

    مدیرعامل بیمه «ما» تاکید کرد: با نگاهی جدید به بازاریابی مدرن بیمه‌ای و آموزش درست شاخصه‌های آن می‌توانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق کنیم.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، مدیران عامل شرکت‌های بیمه "ما" وسرمد در نشستی با یکدیگر دیدار تبادل نظر و همفکری داشتند.

    در این جلسه در خصوص شرکت‌های تازه تاسیس بیمه‌ای و برنامه خدمت‌رسانی سریع و کارشناسی به بیمه‌گذاران با رویکرد بازاریابی بحث و بررسی صورت گرفت.

    علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه سرمد در این دیدار تاکید کرد : شرکت‌های بیمه تازه تاسیس با نوآوری در محصولات بیمه‌ای خود و تلاش برای گسترش فرهنگ بیمه پرتفوی مناسبی در بازار بالقوه بیمه کسب خواهند کرد.

    مجید صفدری، مدیر عامل بیمه «ما» نیز گفت: درحال حاضر شرایط رقابتی بازار بیمه با ورود شرکت‌های جدید به عرصه رقابت و توسعه کمی این صنعت ازیک سو وعدم اهتمام جدی در توسعه کیفی و فنی از سوی دیگر شرایط بازار را سخت‌تر از پیش کرده است؛ براین اساس ضرورت توجه به آموزش با رویکرد فراگیری تکنیک‌های نوین در کسب و کار بیمه‌ای و مهمتراز آن بازآموزی تکنیک‌های فنی و مدل‌های خدمات‌رسانی به بیمه‌گذاران بیش از پیش احساس می‌شود.

    وی در ادامه افزود: شرکت‌های بیمه‌گر باید توجه ویژه‌ای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب جامعه به خرید بیمه‌نامه داشته باشند و این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد می‌شود.

    صفدری گفت: اگر بازاریابی و کسب مهارت‌ها را یک تمرین حرفه‌ای بدانیم و به بازآموزی مهارت‌ها اهمیت دهیم نیمی از راه را پیموده‌ایم. همچنین با نگاهی جدید به بازاریابی‌نوین بیمه‌ای و آموزش درست آن می‌توانیم افزایش پرتفوی و رونق بخشی به این صنعت را تحقق بخشیم.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی