اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۵۹۵ انتشار : ۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۵

    هفته نامه طراوت زاگرس: بازاریابی؛ حلقه گم شده صنایع دستی

    هفته نامه طراوت زاگرس در شماره 15 این نشریه در مطلبی با عنوان بازاریابی؛ حلقه گم شده صنایع دستی و هنرهای دستی به قلم حمیده بردباری بر ایجاد گروه های همگن تولید هنرهای دستی تاکید کرده است.

    این روزها در سایت ها و صفحات مجازی پیدا کردن صنایع و هنرهای دستی که برای فروش گذاشته اند، کار سختی نیست.
    یکی از راهکارهایی که امروزه اغلب بانوان و دانشجویان برای تامین هزینه های جاری خود انتخاب کرده اند، روی آوردن به هنرهای دستی از جمله تولید محصولات نمدی، طراحی روی چرم، بافتنی های تزیینی، طراحی روی شیشه و کنده کاری روی چوب است، بی شک نمی توان از این هنرها با نام صنعت یاد کرد اما باید پذیرفت که این قبیل فعالیت ها توانسته در چرخه اقتصادی سهم هرچند اندک را به خود اختصاص دهد.
    نکته قابل تامل این است که این قبیل فعالیت ها اگر به شکل گروه های همگن فعالیت کنند، بدون شک می توانند بازار خوبی را برای خود ایجاد کنند و مسئله فروش نیز تا حد قابل توجهی برطرف شود.
    با مدیریت صحیح و استفاده از روش های بازاریابی نوین این قبیل فعالیت ها به عنوان یک شاخه خاص، سهم مهمی را در اقتصاد خرد بازی می کند.
    جیره بندی خودرو و شورای رفاقت، رنگین کمان خرده فرهنگ ها در آسمان فرهنگ و کودکان یاغی و مصرف گرا فرزندان رسانه از دیگر مطالب تولیدی این شماره هفته نامه طراوت زاگرس است.
    7363/ 6014/

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی