اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۹۱۴ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۹

    استاندار یزد: فعالیت در صادرات و بازاریابی استان افزایش یابد

    یزد - ایرنا - استاندار یزد گفت: در حوزه صادرات و بازاریابی اقدام های موثری انجام شده ولی کافی نیست و شایسته است با ارائۀ برنامه های مدون و تبلیغات گسترده در این حوزه با جدیت بیشتری کار شود.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از روز دوشنبه دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، سید محمد میرمحمدی در نشست اعضای هیئت امنای کانون کارآفرینی یزد افزود: در شش ماهه اول امسال میزان صادرات استان افزایش و میزان واردات به استان کاهش یافته است.
    وی ضمن آرزوی قبولی عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: کانون کارآفرینی محل تمرکز مسائل و مباحثی است که می خواهد آفرینش کار را بر عهده داشته باشد.
    استاندار یزد گفت: کارآفرینان باید با تبدیل ایده به عمل برای جامعه نیازآفرینی و نیازهای همگانی مردم را نیز شناسایی کنند و لازم است آنها با خلق ایده های نو نه تنها پاسخگوی نیازهای داخل کشور باشند بلکه نیازهای کشورهای دیگر را نیز تأمین کنند.
    میرمحمدی افزود: در تولید اصل مهم، رقابت پذیری است و باید با افزایش کیفیت و تعیین قیمت مناسب به شیوه ای عمل کرد که در بازار متنوع امروز بتوانیم به رقابت در تجارت بپردازیم.
    وی یادآور شد: خیلی از کالاها و تولیدات امروز در بازار جهانی به برند تبدیل شده اند و برند تنها یک نام نیست بلکه به معنی تضمین اعتماد مشتری است.
    استاندار یزد در پایان سخنان خود بر ضرورت همکاری و تعامل کانون کارآفرینی استان، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان تأکید کرد.
    همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن ارائۀ گزارشی از فعالیت های کانون کارآفرینی استان گفت: کارآفرینی به عنوان یک عامل تغییر در حوزۀ اجتماعی و اقتصادی مطرح است و مسئولان استان نیز در این راستا نگاه ویژه ای به حوزۀ کارآفرینی دارند.
    7536/6197 دریافت کننده: کاظم سبحان زاده**انتشار: محمد حسین فلاح

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.