اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۸۴۰ انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۲

    آشنایی نمایندگان بیمه دانا با فنون بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و زندگی

    نمایندگان بیمه دانا در تهران با فنون بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر و زندگی آشنا شدند.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بیمه دانا، در دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر این شرکت، رضا اکبرزاده مدیر آموزش، برنامه و بودجه بیمه دانا با تدریس مراحل مختلف بازاریابی و فروش بیمه‌های عمر، جنبه‌های مختلف آموزشی و رمز و راز فروش موفق آن‌ها را برای نمایندگان به اشتراک گذاشت.

    در این دوره آموزشی یک روزه که با استقبال گسترده نمایندگان مواجه شد، اکبرزاده طی سخنانی با اشاره به اینکه بیشترین حجم فروش بیمه‌های عمر توسط تعداد اندکی از نمایندگان صورت می‌گیرد، مهم‌ترین عوامل و پارامترهای مؤثر در بازاریابی و فروش را به تفکیک مورد تأکید قرار داد و گفت: شناسایی بازار هدف، تحلیل خواسته‌ها، نیازها و تقاضاها، مراحل فروش بیمه همچون مشتری‌یابی، مذاکره، هدایت اعتراض‌های مشتری، نهایی کردن فروش و پیگیری عملیات فروش از جمله مواردی است که هنگام بازاریابی و فروش باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد.

    وی مشتری‌یابی اینترنتی را از جمله ابزارهای نوین بازاریابی عنوان کرد و افزود: در این حوزه باید از مسایلی همچون طراحی صفحات وب یا ایجاد پرتال، جستجوی مشتریان بالقوه در اینترنت و آگهی‌های تبلیغاتی موجود در اینترنت به منظور فروش بیمه‌ها به درستی بهره گرفت.

    فنون مذاکره، مشتری‌یابی مکاتبه‌ای و مشتری‌یابی حلقه‌ای (ارجاع) از سایر مباحثی بود که اکبرزاده در این دوره آموزشی به آن‌ها اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان موفق پس از تعیین بازار هدف می‌توانند با روش‌های متفاوت و بهره‌گیری از قانون و مقررات موجود در حوزه مالیات و تامین اجتماعی، نسبت به عرضه بیمه‌نامه‌های عمر با شرایط سهل‌تر اقدام کنند.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی