اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۷۰۴ انتشار : ۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۶
    امام جمعه یزد:

    ضعف بازاریابی و کیفیت باید در حوزه صنعت برطرف شود

    یزد ـ امام جمعه یزد گفت: برای شکوفایی در حوزه صنعت باید ضعف های موجود در زمینه های بازاریابی و کیفیت محصولات تولیدی بر طرف شود.

     به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از خبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری صبح امروز چهارشنبه در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به اینکه تولیدی سودآور است که صادرات داشته باشد بر ضرورت ارتقای کیفیت محصولات تولیدی در کشور تأکید کرد.

    وی افزود: با وجود این همه کشور در دنیا ما حتی نتوانسته ایم بازار کشورهای همسایه خود را تصاحب کنیم و لازم است به این امر مهم و وضعیت بازاریابی و ارتقای کیفیت  محصولات توجه داشته باشیم.

    ناصری عنوان کرد: در بازاریابی یا ضعیف هستیم و یا بازاری پیدا نمی کنیم و اگر بازاری پیدا شود توان نگهداری آن را نداریم، بنابراین لازم است برای عبور از رکودهای اقتصادی صنایع به ویژه صنایع استان یزد به فکر بازاریابی باشیم.

    وی با بیان اینکه فرهنگی در جامعه ما ایجاد شده که همه به دنبال سود بیشتر هستند افزود: این فرهنگ باید اصلاح شود و از تولید کننده تا واحدهای صنفی عرضه کننده باید به این باور برسند که سود معقول شرایط بهتری در بازار فروش محصول ایجاد خواهد کرد.

    امام جمعه یزد تاکید کرد: برای رفع مشکل اشتغال ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن وتجارت و دیگر متولیان امر باید به دنبال ارائه طرح به جوانان جویای کار بود نه اینکه از جوانان بی تجربه و تازه فارغ شده از تحصیل انتظار ارائه طرح های قوی اقتصادی داشته باشیم.

    ناصری گفت: اغلب جوانان جویای کار سرگردان هستند و با وجود ظرفیت بالایی که برای کار و کارآفرینی دارند نمی دانند که باید کار و فعالیت خود را از کجا آغاز کنند، بنابراین لازم است طرح هایی برای آنها آماده باشد که این طرح ها بتوانند جوانان را به سمت کارآفرینی موفق هدایت کنند.

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی