اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۶۸۴ انتشار : ۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۲

    برگزاری نخستین همایش سراسری آموزش بازاریابی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری

    نخستین همایش سراسری آموزش بازاریابی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری با هدف شناسایی و بهره‌مندی نمایندگان از بازارهای جدید و افزایش رضایت‌مندی جامعه هدف برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، زینب حمیدی‌فر، رییس اداره آموزش و پژوهش بیمه‌کوثر گفت: این رویداد به مرکزیت ۱۰ استان آذربایجان‌شرقی، خراسان‌رضوی، اصفهان، تهران، همدان، لرستان، فارس، مازندران، گیلان و کرمان و برای تمامی نمایندگان شرکت در سراسر کشور در ماه‌جاری و باحضور استادان مطرح برگزار شد.

    حمیدی‌فر افزود: در این دوره استادان در حوزه تکنیک‌های مشتری‌یابی در بیمه‌های عمروسرمایه‌گذاری و محاسن آن برای بیمه‌گذاران مطالب ارزشمندی را بیان‌ کردند.

    وی با تاکید بر این مطلب که آموزش با استمرار نتیجه‌بخش می‌شود، بیان‌کرد: براساس تقویم آموزشی شرکت، دوره‌های تکمیلی در آبان و بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود.

    حمیدی‌فر با اشاره به اینکه بررسی برگه‌های ارزشیابی نمایندگان از برگزاری این دوره، حاکی از رضایت‌مندی بیش از ۸۵ درصدی شرکت‌کنندگان بود، افزود: با توجه‌ به استقبال تمامی نمایندگان از برگزاری این دوره آموزشی، امیدواریم که این آموزش تاثیر مطلوبی در توانمندسازی شبکه فروش داشته باشد.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی