اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۶۴۵ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۵
    مدیرکل میراث فرهنگی کرمان:

    صنایع دستی با توجه به نیاز بازار ارائه شود/لزوم بازاریابی حرفه ای

    کرمان - مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان بر لزوم ارائه صنایع دستی به بازار براساس نیاز و سلیقه روز تاکید کرد و گفت: این امر تاثیر بسزایی در دستیابی به بخش قابل توجه ای از بازار دارد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از خبرنگار مهر، محمود وفایی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به قدمت صنایع دستی متنوع استان کرمان اظهار کرد: کرمان رتبه اول صادارات و فروش صنایع دستی و رتبه سوم توسعه، ترویج و آموزش کشور را به خود اختصاص داده است.

    وی بالاترین رشد فروش و صادارت صنایع دستی کشور طی سال گذشته را مربوط به استان کرمان دانست و افزود: اندک سرمایه گذاری در این حوزه بازده اقتصادی بالایی را به همراه دارد.

    وفایی بر لزوم ارائه صنایع دستی به بازار براساس نیاز و سلیقه روز تاکید و تصریح کرد: این امر تاثیر بسزایی در دستیابی به بخش قابل توجه ای از بازار کار دارد.

    مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان بازاریابی حرفه ای و دقیق را الزامی دانست و گفت: در سال های اخیر برخی از خانواده از این حوزه کسب درآمد می کنند.

    وی از گلیم بافی، پته دوزی، قلم زنی روی مس، مشبک، معرق به عنوان برخی از صنایع دستی دیار کریمان نام برد و ادامه داد: باید طراحی صنایع دستی با توجه به سلیقه مشتری و نیاز بازار هدف انجام شود و خوشبختانه صنایع دستی در سبد خانوارها قرار گرفته است.

    وفایی با تاکید بر لزوم حمایت از هنرمندان حوزه صنایع دستی گفت: برگزاری نمایشگاه های استانی، منطقه ای و سراسری از جمله اولویت های معاونت صنایع دستی استان کرمان است.

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی