اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۶۱۷ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۰

    مواجهه با عکس‌هایی متفاوت از نوشیدنی‌ها

    مجموعه‌ای از عکس‌های عکاسان صنعتی و تبلیغاتی با موضوع «نوشیدنی‌ها» در قالب یک نمایشگاه گروهی به‌نمایش گذاشته می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از ایسنا، نمایشگاه «طعم عکس ۲» رویدادی در زمینه‌ی عکاسی تبلیغاتی است. عکاسی تبلیغاتی - مفهومی نگاه تازه و خلاقانه‌ای به ثبت یک محصول ورای نگام عام و متداول دارد؛ نگرشی عمیق که بیننده را به تأمل و تفکر وا خواهد داشت. گویی در پس یک عکس، داستان و پیامی نانوشته پنهان مانده که کشف این راز و بازیافتن کلید معمای آن، فقط برعهده‌ی مخاطب است.

    این نمایشگاه دومین رویداد از مجموعه‌ی «طعم عکس» است. پیش از این، یک نمایشگاه گروهی با موضوع مواد غذایی در شهریورماه ۱۳۹۴ برگزار شد. استقبال از آن نمایشگاه باعث شد، یدالله ولی‌زاده - رییس انجمن عکاسان تبلیغاتی و صنعتی - و الهه مقدم با دعوت از هنرمندان، دومین نمایشگاه «طعم عکس» را با موضوع نوشیدنی‌ها برگزار کنند.

    ولی‌زاده درباره‌ی برپایی این نمایشگاه به ایسنا گفت: طبق روال سال گذشته و نخستین نمایشگاه «طعم عکس»، در این رویداد نیز شاهد عکاسی مفهومی هستیم که براساس یک کانسپت و ایده‌پردازی شکل گرفته است.

    او افزود: حدود ۲۶ هنرمند در این نمایشگاه حضور دارند و آثارشان را در زمینه‌ی عکاسی تبلیغاتی با موضوع نوشیدنی‌ها به‌نمایش می‌گذارند. در طول برگزاری نمایشگاه نیز نشست‌هایی با حضور این هنرمندان و علاقه‌مندان به عکاسی صنعتی و تبلیغاتی برگزار می‌شود. در این نشست‌ها عکاسان از تجربیات خود در این زمینه می‌گویند و به پرسش‌های مخاطبان پاسخ می‌دهند.

    نمایشگاه «طعم عکس ۲» ۲۲ مردادماه ساعت ۱۶ تا ۲۰ افتتاح می‌شود و تا اول شهریور هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در گالری «آریا» به نشانی خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه عباس‌آباد، کوی زرین، شماره ۱۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :صنعت تبلیغات