اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۶۱۰ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۶

    بررسی چالش‌های بازاریابی در بیمه رازی

    چالش‌ها و فرصت‌های  بازاریابی بیمه در ایران در جلسه دوره بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی شرکت بیمه رازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، عباس رنجبر کلهرودی، مدیر بیمه‌های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی اظهارکرد: در جلسه دوره آموزشی بازاریابی و فروش بیمه‌های زندگی که در روزهای دوشنبه هر هفته در محل سالن همایش‌های ساختمان مرکزی شرکت بیمه رازی از ساعت ۱۶ تا ۱۸ برگزار می‌شود علاوه بر تشریح کارکردهای انواع بیمه، به ویژه بیمه‌های زندگی در اجتماع و چالش‌های درونی و بیرونی فروش بیمه در ایران از طرف علی اعظم محمد بیگی، کارشناس ارشد بیمه و نویسنده و ناشر کتاب‌های بیمه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    مدیر بیمه‌های عمر و حوادث شرکت بیمه رازی ارتقای دانش و تجربه کارشناسان و نمایندگان شرکت بیمه رازی را از اهداف راهبردی آن شرکت ذکر و اضافه کرد: در راستای تحقق این هدف در طول یک سال گذشته بیش از ۹۰ دوره آموزشی در تهران و سایر استان‌ها در رشته بیمه‌های زندگی برگزار شده و در حدود ۲۰ هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان و نمایندگان شرکت ارایه شده است.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی