اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۵۷۶ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۳
    رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران:

    شرکت های بازرگانی برای صادرات محصولات ایرانی ایجاد شود

    تهران-رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: باید شرکت های بازرگانی با هدف صادرات ایجاد گردد تادر زمینه ارتباط با کشورهای هدف، حمل ونقل ، بازاریابی و ارتباط با تولیدکنندگان فعالیت کنند.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی اشرف منصوری در اتاق فکر صادرات که با حضور اتحادیه ها و بهره برداران بخش کشاورزی برگزار شد، اظهار داشت: استان تهران در محصولات کشاورزی دارای ظرفیت هایی است که در برخی محصولات رتبه های اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص داده است.

    رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: استان تهران در ۱۰محصول کشاورزی و دامی حائز رتبه کشوری است و در حوزه فرآوری لبنی بزرگترین تولیدکننده در کشور می باشد.

    وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت های یاد شده، باید در حوزه صادرات فعالیت بیشتری انجام داد و مقدمات حضور بهره برداران و تولیدکنندگان را با هدف افزایش در صادرات فراهم کرد.

    منصوری در خصوص نقاطی که باید در صادرات مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: در زمینه بسته بندی باید مدیریت و در سورتینگ محصولات نهایت دقت و اهتمام صورت گیرد تا در زمینه بازار یابی و جلب بازارهای هدف حضور بهتری داشته باشیم.

    وی به الگوی کشت متناسب با نیاز بازار کشورهای همسایه اشاره کرد و افزود: در الگوی کشت باید تغییرات بیشتری اعمال شود تا نیاز و سلیقه کشورهای همسایه را تأمین کند.

    رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، ایجاد شرکت های بازرگانی را در خصوص صادرات الزامی دانست و گفت: شرکت های بازرگانی با هدف صادرات باید ایجاد گردد تا  زمینه ارتباط با کشورهای هدف، حمل ونقل، بازاریابی و ارتباط با تولیدکنندگان را به وجود آورد.

    منصوری به برپایی نمایشگاه محصولات ایرانی در روسیه اشاره کرد و بیان داشت:به صورت احتمالی در اواخر مهرماه نمایشگاهی با راه اندازی ۱۲۰ غرفه  محصولات ایرانی در روسیه برگزار خواهد شد که اولویت با محصولات استان تهران است.

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی