اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۵۳۹ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۹

    برگزاری سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال

    سمینار تخصصی بازاریابی دیجیتال به همّت مؤسسه آموزش عالی آزاد مشاهیردانش در تهران برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، این سمینار توسط مصطفی مرشدی فارغ‌التحصیل دکترای مدیریت حرفه‌ای کسب و کار از دانشگاه کالیفرنیا آمریکا، تدریس و بحث شد.
    مرشدی در این برنامه گفت: روندی که در دنیا وجود دارد به سمت کسب و کار دیجیتال است و فعالان حوزه بازار در هر گستره کاری باید به فضای دیجیتال وارد شده تا با برندسازی، شناخت بحران‌های رسانه‌ای و اندیشیدن تدابیر مناسب ، هزینه‌ها را کاهش و سود بیشتری به دست آورند.
    وی اکثر مخاطبان این سمینار را مدیران بازاریابی و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان‌ها در حوزه‌های b2b  و b2c نامید و توضیح داد: بازاریابی Business to Business  شامل فروش محصول و یا خدمات یک شرکت به کمپانی دیگر و Business-to-Customer برقراری رابطه تجاری بین کسبه، بنگاه‌های تجاری، شرکت‌ها و ... به صورت الکترونیکی را شامل می‌شوند.
    در پایان این برنامه، گواهی معتبر تخصصی بازاریابی دیجیتال از طرف  مؤسسه آموزش عالی آزاد مشاهیردانش به شرکت‌کنندگان اهدا شد.
    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی