اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۵۱۹ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۸

    بررسی راه‌های موفقیت در کسب و کار اینترنتی در یک همایش

    نشست خبری همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، صبح امروز در پژوهشکده فناوری اطلاعات دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، در این نشست خبری محمدصادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کارهای اینترنتی ایران، حمیدرضا اسماعیل‌خو متخصص بازاریابی دیجیتال، مهدی جبرائیلی متخصص حوزه اقتصاد و تجارت بین‌الملل توضیحاتی درباره همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش ارایه کردند.

    جبرائیلی سخنران همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، با اشاره به روند جهش‌های اقتصادی در جهان، راه‌های موفقیت در کسب و کار اینترنتی را هم‌سو با سازمان استانداردهای جهانی (WTO) دانست و افزود: کشور ما برای ورود به این سازمان به دانش این نوع از کسب و کار نیاز دارد که همایش پیش‌رو در این راستا برگزار می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه کشور ما پیشرفت‌های خوبی در این حوزه داشته است، بیان کرد: ما ایرانی‌ها تغییرات را به سختی می‌پذیریم اما در سال‌های اخیر با پیشرفت خوبی در زمینه کسب و کار اینترنتی مواجه بودیم و در این‌باره پیشرفت‌ها و اتفاقات خوبی در راه است.

    اسماعیل‌خو از دیگر سخنرانان این همایش، کسب و کارهای الکترونیکی را جزو مواردی دانست که افراد زیادی به آن گرایش دارند و افزود: تجارت الکترونیکی ابزار نیست و یک استراتژی کاملا ضروری است.

    مالکی هم به فرهنگ‌سازی در زمینه کسب و کارهای اینترنتی(E- business) اشاره کرد و گفت: باید در زمینه این  نوع از کسب و کار فرهنگ‌سازی شود؛ شناخت درست، بازاریابی و فروش به کشف حلقه مفقوده اقتصاد ما که همان بحث فروش و بازاریابی است، کمک بسیاری می‌کند.

    همایش راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش روز ۲۱ مردادماه امسال در سالن همایش‌های کتابخانه ملی با حضور "مایکل لندر" سخنران برتر حوزه مارکتینگ و برنده جایزه بهترین سخنران آموزشی در این حوزه، شهرام جزایری متخصص اقتصاد، حسین طاهری مدیر هلدینگ ۱۲۸ و مشاور و مدرس بازاریابی و برندینگ اینترنتی و مهدی جبرائیلی، حمیدرضا اسماعیل‌خو و محمدصادق مالکی برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی