اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۴۵۹ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

    آینده بازاریابی، نیازمند به‌روز شدن

    کنسرسیوم کسب‌وکارهای اینترنتی ایران، همایش بازاریابی و راه‌هکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش را برگزار می‌کند.

    حسین طاهری، عضو هیات علمی همایش راه‌هکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش  در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا گفت: امروز تکنیک‌های گذشته بازاریابی اثربخشی خود را از دست داده‌اند و این علم بیش از پیش نیازمند به‌روز شدن است.


    وی اظهار کرد: امروزه مخاطبان از کنار تبلیغات و تکنیک‌های بازاریابی عبور می‌کنند و در برابر آن مقاوم شده‌اند که این امر می‌تواند اقتصاد کشورها را تحت تاثیر قرار دهد.
    مشاور برندینگ و بازاریابی افزود: ما باید به دنبال راه‌های برای گشودن قفل‌های بازاریابی باشیم و در همایش پیش رو به جدیدترین و کاربردی‌ترین تکنیک‌های بازاریابی می‌پردازیم.


    وی درباره محور همایش راه‌هکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش نیز بیان کرد: در این همایش کلیه مباحث پیرامون آینده بازاریابی جهان است و من نیز به موضوع نقش سرمایه‌های اقتصادی در توسعه برند می‌پردازم.

    همایش راه‌هکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش در 21 مرداد با حضور بزرگانی چون "مایکل لندر" برگزار می‌شود و متقاضیان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای کنسرسیوم مراجعه کنند.
    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی