اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۴۵۷ انتشار : ۵ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

    ارایه روش‌هایی برای بازگشت مشتری

    کنفرانس تخصصی اصول و روش‌های کنترل و بازگشت مشتری برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، ره‌آوران آفاق صنعت با بیش از ۱۵ سال تجربه در برگزاری رویدادهای تخصصی، سومین کنفرانس تخصصی اصول و روش‌های کنترل و بازگشت مشتری را برگزار کرد.

    احمد روستا پیشکسوت حوزه بازاریابی و استاد دانشگاه شهید بهشتی، احمد حلت استاد روانشناسی و مشاور برندینگ سازمان‌های بزرگ و کمپانی‌های داخلی و خارجی و پرویز درگی استاد دانشگاه تهران در حوزه بازاریابی و فروش و مولف بیش از ۳۰ جلد کتاب تخصصی در زمینه مشتری، بازاریابی و فروش سخنرانان این همایش بودند.

    در این همایش محورهایی همچون بررسی فرآیند کنترل و بازپیدایی مشتری، فرامشتری‌مداری و مدیریت مدار مشتری، اصول مراقبت و طرفدارسازی مشتری، مبانی وفادارسازی و ایجاد مشتری رقابتی، نقش فروشندگان وفادار در ماندگاری مشتری، تحقیقات و مهندسی ارتباط پایدار با مشتری، شناخت بازه و شرایط خرید مجدد مشتری، نقش روابط عمومی و تبلیغات در کنترل و بازگشت مشتری، مدیریت بحران ارتباط با مشتری و سطوح بحرانی ارتباط، مدیریت تمایل و پیش‌بینی مراحل رفتاری در مشتری، مدیریت کالا و خدمات و ایجاد ارزش پایدار برای مشتری و برنامه‌ریزی ذخیره‌سازی مشتری و ذخایر مشتریان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی