اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۴۳۷ انتشار : ۳ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۹
    با هدف آموزش راهکارهای مصونیت از آسیبهای فضای مجازی؛

    کمیته رسانه‌های مجازی همایش سواد رسانه‌ای تشکیل شد

    آشنایی مردم با آسیبهای رسانه‌های نوین، آموزش راهکارهای مصونیت از آسیبهای فضای مجازی و تبیین نحوه استفاده از فرصتهای فضای مجازی از جمله کارآفرینی، ثروت‌آفرینی و آموزش مهارتهای زندگی مهمترین اهداف تشکیل کمیته رسانه‌های مجازی همایش سواد رسانه‌ای است.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»؛ سجاد خسروانیان؛ مسئول کمیته رسانه‌های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی از تشکیل کار‌گروه تولید و انتشار محتوای آموزشی مهارتهای سواد رسانه‌ای در دبیرخانه دائمی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس تأکید مسئولان برگزاری همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی مبنی بر ضرورت آموزش مهارتهای سواد رسانه‌ای به عموم مردم، اکنون یک کانال و چند گروه در فضای مجازی برای گسترش سواد رسانه‌ای در جامعه ایجاد شده است.

    وی تأکید کرد: کمیته رسانه‌های اجتماعی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی توسط جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ارتباطات و رسانه به صورت خودجوش و با هدف انجام مسئولیتهای اجتماعی دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته ارتباطات، خبرنگاری و روابط عمومی دانشکده خبر، دانشگاه علامه‌ طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی با موافقت دبیرکل همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی ایجاد شده است تا پاسخگوی مطالبات مردمی در حوزه سواد رسانه‌ای باشد.

    خسروانیان خاطرنشان کرد: آشنایی مردم با آسیبهای رسانه‌های نوین، آموزش راهکارهای مصونیت از آسیبهای فضای مجازی و تبیین نحوه استفاده از فرصتهای فضای مجازی از جمله کارآفرینی، ثروت‌آفرینی و آموزش مهارتهای زندگی مهمترین اهداف تشکیل کمیته رسانه‌های مجازی جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی است.

    وی ادامه داد: این کمیته در نظر دارد با تعامل و ارتباط سازنده با سایر مدیران رسانه‌های اجتماعی داخلی و خارجی زمینه توزیع محتوای تولید شده در دبیرخانه جشنواره و همایش ملی سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی و تقویت بیش از پیش سواد رسانه‌ای عموم مردم را فراهم کند.

    خسروانیان افزود: موضوع یادگیری و آموزش سواد رسانه‌ای باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی عمومی تلقی شود تا هم مردم، هم نخبگان و هم دولتمردان به صورت خودجوش در این زمینه گام بردارند.

    وی یادآور شد: علاقه‌مندان به موضوع آموزش و یادگیری سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی و مشارکت در نهضت سواد آموزی رسانه‌ای می‌توانند از طریق کانالMLiteracy@ در تلگرام به این نهضت سواد‌آموزی بپیوندند.

    لازم به‌ذکر است همزمان با برگزاری جشنواره و همایش سواد رسانه‌ای و مسئولیت اجتماعی در تهران، علاقه‌مندان برای ارسال آثار و شرکت در همایش می‌توانند به نشانی اینترنتی saramad.ir مراجعه کنند.

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :کارآفرینی