اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۲۳۶ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

    نخستین سمینار موفقیت با عنوان بازاریابی شبکه ای در سنندج برگزار شد

    سنندج- ایرنا- نخستین سمینار علمی تخصصی موفقیت با عنوان 'چرا بازاریابی شبکه ای؟' شامگاه دوشنبه در آمفی تئاتر کانون فرهنگی تربیتی امام خمینی(ره) سنندج برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از خبرنگار ایرنا این سمینار علمی تخصصی با حضور جمعی از کارآفرینان و فعالان عرصه بازاریابی شبکه استان کردستان برگزار شد.
    در این سمینار علمی که با همت شرکت بادران گستران برگزار شد، کارشناسان و مدرسان حوزه بازاریابی شبکه در سه بخش به بررسی وضعیت بازاریابی تخصصی در سطح جهانی و منطقه ای و بحث و تبادل نظر در خصوص جدیدترین یافته های علمی و فنی این رشته پرداختند.
    در نخستین قسمت این سیمنار مرجان بلاژ از مدرسان بازاریابی شبکه ای مشاغل را از لحاظ میزان کار و درآمد به چهار دسته مشاغل کارمندی، خویش فرما، صاحبان شرکت ها بزرگ و سرمایه داران تقسیم بندی کرد.
    وی عنوان کرد برای اینکه یک فرد بتواند طبقه شغلی و درآمدی خود را تغییر دهد باید دارای پنج ویژگی باشد و این ویژگی ها شامل تخصص، ایده، حمایت، قدرت ریسک پذیری و پول و سرمایه هستند.
    مهدی اکرمی دومین سخنران این همایش بود وی به بیان تاریخچه ای از زندگی بشر از ادوار گذشته پرداخت و گفت: انسان ها در طول تاریخ دو موج کشاورزی و صنعتی را طی کرده و اینکه در عصر ارتباطات قرار دارند.
    به گفته وی در موج های گذشته انسان ها زندگی برد و باخت و رقابت را تجربه کردند اما در عصر ارتباطات معادله عوض شده و انسان ها در تعامل برد برد قرار دارند و این عصر اطلاعات بین افراد رد و بدل می شود و چرخه اقتصادی از این طریق شکل می گیرد.
    در بخش پایانی نیز آرتین فتحی آذر از شبکه سازان بازاریابی در استان کردستان به بیان تاریخچه ای از بازاریابی شبکه ای در جهان پرداخت و گفت: بازاریابی شبکه ای نوعی از تجارت است که در آن مصرف کنندگان یک شرکت تولید کننده می توانند، بازاریاب محصولاتی باشند که خود تولید می کنند و با انعقاد قرارداد با شرکت تولید کننده و معرفی و فروش محصولات به اطرافیان خود، درآمد قابل توجهی کسب کنند.
    وی افزود: بازاریابی شبکه ای برای اولین بار در سال 1945 در غرب شکل گرفت و امروزه این تجارت با بیش از 70 سال قدمت توانسته شرکتهای بزرگ و مطرح را در جهان تشویق کند تا از این روش برای فروش محصولاتشان استفاده کنند.
    وی اضافه کرد: بازاریابی شبکه ای قدرت بالایی در اشتغال زایی و حمایت از تولید داخلی دارد و دولت نیز با تصویب آیین نامه های اجرایی، فضای مناسبی را برای فعالیت این صنعت به صورت بومی در کشور فراهم کرده است.
    به گفته وی توان اشتغال زایی بسیار بالا و حمایت از تولید ملی و صنعت داخلی ، جلو گیری از خروج ارز از کشور، اعمال نظارت صنفی بر عرضه کالا و محصولات عرضه شده و پرداخت کلیه عوارض و مالیات های متعلقه در فضای شفاف و سالم از ویژگی های بارز صنعت بازاریابی شبکه ای است.
    در ابتدای این سمینار کژال ساعی پناه یکی از هنرمندان موفق کردستانی در خصوص پشتکار و تلاش های خود در عرصه هنر و بازاریابی شبکه ای مطالبی بیان کرد و گفت: موفقیت در عرصه های مختلف تنها با تلاش و پشتکار به دست می آید و موفقیت ها و شکست های ما نتیجه میزان تلاش های است که برای یک هدف خاص صرف می کنیم.
    وی اضافه کرد: بازاریابی شبکه ای می تواند گام مهم در جهت کمک به اقتصاد و تولید ناخالص کشور و جنبشی اجتماعی در راستای کمک به تولید کنندگان داخلی و نهادینه شدن مصرف کالاها و تولیدات داخلی کشور باشد.
    در پایان این آیین از فعالان عرصه بازاریابی شبکه ای در استان کردستان با اهدای لوح قدردانی شد.
    شرکت بادران گستران یکی از شرکت های فعال در حوزه بازاریابی شبکه ای کشور با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال 1390 راه اندازی شده و هم اکنون این شرکت دارای 60 نمایندگی فعال و بیش 600هزار عضو در سراسر کشور است.
    3020/1904

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی