اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۲۲۵ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۱

    بررسی شرایط بازار ایران در اجلاس نخبگان مدیریت

    اجلاسی با هدف بررسی دستاوردهای جدید تحقیقات بازاریابی در بازار ایران همراه با راهکارهای کاربردی در حوزه بازاریابی، با همکاری دانشگاه‌ها و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

    اجلاسی با هدف بررسی دستاوردهای جدید تحقیقات بازاریابی در بازار ایران همراه با راهکارهای کاربردی در حوزه بازاریابی، با همکاری دانشگاه‌ها و فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از سرویس بازار ایسنا، علی میرزایی دبیر اجلاس مدیریت نخبگان گفت: با توجه به شرایط متحول بازار کشور، الزامات تعمیق فرهنگ بازارپژوهی و به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی در زمینه مدیریت بهینه ابعاد مختلف بازار و کاهش ریسک‌های فراروی کسب‌وکارها(از دیدگاه خرد و کلان) بسیار حائز اهمیت است.

    وی افزود: تحقیقات بازاریابی از آنچه در حوزه شرکت‌ها، مشتریان، رقبا و روندهای بازار رخ می‌دهد، تصویری نسبتاً دقیق ارایه می‌دهد و در این مسیر از روش‌های علمی بهره می‌گیرد تا به بهبود تصمیمات مدیران کمک کند. توجه به اولویت و اهمیت روزافزون تحقیقات بازار در کسب‌وکارهای ایرانی، می‌تواند منشأ اثرات و تحولات گسترده‌ای در راستای تولید محصولات و خدمات متناسب با نیازهای مشتریان و متعاقب آن فروش و سودآوری بالاتر برای شرکت‌ها شود.

    دبیر شورای مرکزی خانه مدیران و مرکز مدیریت توسعه پایدار در رابطه با برگزاری اولین اجلاس نخبگان مدیریت گفت: این اجلاس با هدف بررسی شرایط بازار ایران، در جهت پاسخ دادن به نیازهای علمی و اجرایی کسب‌وکارها در رابطه با مدیریت بازار، بسترسازی و ایجاد گفتمان ملی و فراملی، اطلاع از یافته‌ها و دستاوردهای جدید تحقیقات بازاریابی، ارایه راهکارهای کاربردی و تبادل نظر و تجربیات در حوزه‌های مختلف بازاریابی، با همکاری و حمایت دانشگاه‌ها، انجمن‌ها، استادان و فعالان این حوزه‌، شهریورماه در تهران برگزار می‌شود.

    میرزایی ادامه داد: برنامه‌های کنفرانس شامل سخنرانی مقامات بلندپایه، استادان و نخبگان حوزه بازاریابی و کسب و کار، برپایی نشست‌های تخصصی، ارایه مقالات علمی و تخصصی، سمینارهای آموزشی، برپایی نمایشگاه تخصصی دستاوردهای حوزه‌های مرتبط با موضوع کنفرانس و ارایه میزگردهای تخصصی در سالن‌های مختلف است.

    وی در ادامه کمک به بسترسازی در جهت ضرورت جلب توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تحقیقات بازاریابی در سه حوزه کلان دولت، صنعت و دانشگاه، پرداختن به لزوم سیاست‌گزاری بالادستی در زمینه کاهش هزینه‌های تحقیقات بازاریابی برای بنگاه‌ها و ذینفعان ایرانی و نهادسازی عمومی در رابطه با انجام مطالعات کلان در رابطه با بازار کشور و منطقه، معرفی راهکارها و دستاورهای علمی و عملی مرتبط با پژوهش‌های بازار، پرداختن به چالش‌های مبتلابه و اقتضائات تحقیقات بازاریابی در کسب‌وکارهای ایرانی و بین‌المللی با رویکرد آسیب‌شناسی و ارایه راه حل را محورهای اصلی این کنفرانس خواند.

    به گفته میرزایی پرداختن به پتانسیل‌ها و نتایج تحقیقات بازاریابی در سه گروه کلی شرکت‌های تولید و توزیع محصولات تند مصرف، گروه‌های فعال حوزه مالی (بانک، بیمه، سرمایه‌گذاری) و شرکت‌های خدماتی(حمل و نقل، گردشگری، بهداشت و سلامت و فناوری‌های اطلاعاتی)، گسترش و بهسازی ارایه خدمات تحقیقات بازاریابی در سطح کشور و حمایت و تقدیر از ایده‌های نوین و برتر بازارپژوهی متناسب با شرایط متحول بازارهای کنونی و فراهم کردن بسته راهنمای عمل مدیران و ارایه گزارش کلی در زمینه تحقیقات بازاریابی از دیگر محورهای این رویداد است.

    اولین اجلاس نخبگان مدیریت شهریورماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی