اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۰۹۹ انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۴۲
    رئیس دانشگاه آزاد آیت‌الله آملی:

    کارگروه‌های بازاریابی در دانشگاه آزاد آمل راه‌اندازی می‌شود

    رئیس دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی با اشاره به فعالیت‌های گسترده و مهم این دانشگاه در سال 95، از راه‌اندازی کارگروه‌های بازاریابی در این دانشگاه خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم ازآمل، فاضل لاریجانی امروز در جمع معاونان، مدیران، روسای دانشکده‌ها و مسئولان واحد آیت الله آملی اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای همه زنان عالم بشریت بوده و از خداوند متعال از ایشان برای همه استعانت می‌جوییم.

    وی با اشاره به برجام، آن را به عنوان یک دستاورد بزرگ سیاسی برای مردم ایران دانست که مبتنی بر خرد جمعی بوده است و گفت: برجام نقطه عطفی است که ایران را در عرصه جهانی به جایگاه متعالی تری ارتقاء داده است.

    لاریجانی با تاکید اینکه برجام تنها تسهیل‌کننده و بسترساز زمینه‌های پیشرفت در کشور است، افزود: وجه بسیار مهم و قابل توجه دیگر اقتصاد مقاومتی ( اقدام و عمل) است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان شعار امسال مطرح شده است.

    رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمل با بیان اینکه معتقدیم که ترجمان اقتصاد مقاومتی همان اقتصاد دانش بنیان، درون‌زا و توسعه پایدار است، افزود: برخی این دو وجه را متضاد همدیگر می‌بینند در حالی‌که هر دو مانند دو بال برای جهش و پیشرفت کشور در امر توسعه لازم  هستند.

    وی با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی و تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر توجه به اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد: ساختار دانشگاه باید به گونه‌ای شود که این امر سرلوحه فعالیت‌های دانشگاه قرار گیرد و با برنامه‌ریزی بتوانیم به نقطه مطلوب برسیم.

    لاریجانی با اعلام اینکه تعدادی از واحدهای دانشگاه آزاد زیان ده هستند و برخی از موسسات غیرانتفاعی نیز منحل شده‌اند، اذعان داشت: بحران آموزشی امروز کشور نتیجه بی‌برنامه‌گی در دوران قبل بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کارگروه‌های بازاریابی و  آموزش‌های کوتاه مدت و نیز فعالیت‌های مربوط به اقتصاد دانش بنیان برای سال جاری از اهم برنامه‌های دانشگاه آیت‌آملی در سال‌جاری است.

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی