اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۰۸۳ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۱۶
    مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی:

    بسترهای گردشگری و تجارت مشترک در کشورهای مسیر جاده ابریشم فعال می‌شود

    مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: بسترهای جدید گردشگری و تجارت مشترک بین کشورهای واقع در مسیر جاده ابریشم فعال سازی می‌شود.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی‌باقر نعمتی زرگران امروز در جلسه هماهنگی و سیاستگذاری ششمین نشست بین المللی راه ابریشم که در سالن حوزه استاندار آذریجان غربی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه جاده ابریشم 32 عضو جهانی دارد که آخرین کشوری که به تازگی به این مجموعه اضافه شد کشور اسپانیا است.

    وی افزود: میزبانی این نشست های در  پنج دوره قبلی بر عهده کشورهای دیگر بوده که می‌توان از این میان به آذربایجان و ازبکستان اشاره کرد که هر دو همسایه ایران هستند.

    مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: موضوع جاده ابریشم یک بستر همکاری مهم بین کشورهای اروپایی و آسیایی است و در این میان مهم‌ترین چهار راه جاده ابریشم مسیری است که از جمهوری اسلامی ایران عبور می‌کند.

    نعمتی بیان کرد: مسیری که در جاده ابریشم از شهر ارومیه عبور می کند یکی از مسیرهای جهانی است و در نقشه‌های جهانی نیز ثبت شده است و به سبب اهمیت روز افزون این موضوع تمامی کشورها سعی بر این دارند که با سندسازی خود را عضو این جاده کنند و ایران در این موضوع باید نقش خود را ایفا کند.

    مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: عضویت کشورها در برنامه جهانی راه ابریشم  از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند آثار سیاسی و اقتصادی بسیاری در سرنوشت هر ملت داشته باشد بنابراین مسئولان باید مسئله جاده ابریشم را بیش از بیش مدنظر قرار دهند و در برنامه های مختلف دستگاه ها بگنجانند.

    وی گفت: جمهوری اسلامی ایران نقش بسزایی در اتصال غرب به شرق دنیا دارد و از این موضوع می‌تواند حداکثر استفاده را بکند و از منظر فرهنگی و تاریخی می تواند در عرصه جهانی خود را دوباره مطرح کند.

    مدیرکل بازاریابی و تبلیغات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: در برگزاری ششمین نشست جهانی راه ابریشم چهار مسئله مورد توجه است که از این میان می‌توان به بازاریابی، کاریابی، توانمندسازی و مدیریت ظرفیتها اشاره کرد و جمهوری اسلامی ایران در تلاش است که زیرساخت های این برنامه‌ جهانی را در کشور ایجاد کند.

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی