اخبار تازه

پربازدید ها

    کد خبر ۱۰۶۱ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۹

    برگزاری اولین جشنواره پایان‌نامه‌های برتر در زمینه بازاریابی فوتبال

    اولین جشنواره پایان ‌نامه‌ها و رساله‌های برتر در حیطه بازاریابی فوتبال در پنل تخصصی سازمان لیگ فوتبال در نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.

    اولین جشنواره پایان ‌نامه‌ها و رساله‌های برتر در حیطه بازاریابی فوتبال در پنل تخصصی سازمان لیگ فوتبال در نهمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری استارتاپ های ایران به نقل از ایسنا به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، این جشنواره در حضور هیأت رئیسه این پنل شامل محمدرضا ساکت مشاور عالی و مدیر بازاریابی سازمان لیگ، محمد خبیری عضو هیأت علمی دانشگاه تهران، محمد احسانی عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، علیرضا الهی عضو هیأت علمی دانشگاه خوارزمی و مهدی رسولی عضو هیأت علمی پژوهشگاه تربیت بدنی و مشاور بازاریابی سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

    همچنین در این پنل تخصصی، کارگاه آموزشی "طراحی عناصر برند باشگاه‌های ورزشی" با حضور مدرسان این کارگاه محمد رضا ساکت و مهدی رسولی با استقبال گسترده‌ای از سوی نمایندگان باشگاه‌های لیگ برتر و دسته اول فوتبال کشور، اساتید دانشگاه‌ها و دانشجویان مدیریت ورزشی از سراسر کشور روبرو شد.

    محمد رضا ساکت در پایان این کارگاه، از برگزاری دوره "تربیت بازاریاب ورزشی" مختص مدیران بازاریابی باشگاه‌ها و دانشجویان بازاریابی ورزشی در سال 95 خبر داد تا از این طریق گام مثبتی در جهت ارتقا سطح علمی فوتبال کشور برداشته شود.

    5 رساله و پایان نامه برتر منتخب در این جشنواره، شامل "طراحی مدل جامع کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات کارت های تخفیف هواداران و مشتریان ورزشی" توسط محسن باقریان، "تدوین الگوی مسئولیت اجتماعی باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران" توسط محمدصادق افروزه، "فرایند اثربخش حمایت مالی از لیگ برتر فوتبال ایران و ارائه الگو" توسط احمد فلاحی، "طراحی مدل مدیریتی هویت شرکتی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران" توسط رزگار محمدی و "قیمت‌گذاری بازیکنان فوتبال مبتنی بر رویکرد داده کاوی" توسط بنت الهدا خوش‌بیان ارائه شدند.

    همچنین 2 پوستر برتر نیز تحت عنوان " تاثیر هویت برند و نیاز به خود ابرازی بر هم هویتی هوادار-تیم و ارزش ویژه برند باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران (ارائه مدلی برای تقویت ارزش ویژه برند تیمی )" و " بررسی تعادل رقابتی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران و لیگ های برتر آسیا" که به ترتیب اثر اکبر جابری و مجید ولی بودند، از سوی هیأت داوری انتخاب شدند.

    انتهای پیام

    انتهای پیام

    این سایت صرفا مطالب مرتبط با کارآفرینی را جمع آوری نموده و به هیچ وجه در پی تایید و یا رد محتوای آنها نیست.
    برچسب ها :بازاریابی